Зустріч з ТОП-50 кращих вчителів України

26.08.2020

26.08.2020 Цей день назавжди увійшов в моє серце! Усвідомлюючи високий рівень заходу, мене переповнює гордість від того, що я проводив майстер-клас та ділився досвідом з кращими вчителями України. Global Teacher Prize Ukraine Здійснює мрії не тільки вчителів, але й усіх учасників освітнього процесі. Адже вчитель, який має відношення до Освіторія та Global Teacher Prize Ukrainе, сповнений енергією, новими знаннями, вмотивований і готовий до впровадження нового та покращення якості своєї роботи . А це означає, що всі участники освітнього процесу буду щасливими!Зустріч з ТОП-50 була дуже теплою. Це неймовірні та унікальні люди. Вони новатори, впровадники змін. Люди, які живуть своєю роботою, своїми учнями! Любі ТОПчики!!! Ви такі круті! Ви так мене вмотивували та справили таке враження, що я до сих пір не можу зупинитися )))) Мені вже сниться Global . І я щасливий уві сні!))) Освіторія Хаб ! Ваша команда ))) Це команда фей та чарівників, які роблять людей щасливими! З Вами дуже приємно співпрацювати! Окрема вдячність хлопцям-фотографам! Вони дуже круто нас налаштовували )))Як же сильно я чекаю нашої зустрічі знову! P.S. Вперше в житті я летів по столиці на шаленій швидкості бо не встигав на потяг. Водій таксі нервував більше ніж я)) мені здавалося , що він посивіє поки довезе мене до вокзалу. Потяг відправляється о 17:35....я прибув на вокзал о 17:33. Дав водію 100 грн, решту не взяв і прямо по дорозі, але з серйозним учительським виразом обличчя я перестрибував через паркан біля вокзалу! Підбігаю до входу, а там черга..... Я починаю розштовхувати людей і чую за спиною: "Андрію! Ти куди ?" Повертаюся, а це ж Галина Сищук з ТОП-50. Я щось швидко і знову так по-учительски відповідаю і біжу )))))) Біжу і думаю: "Боже, як не гарно. Навіть не поспілкувався". Дивлюся на табло , а мій потяг на 10 платформі . Я біжу з великою сумкою у якій напхано 50 комплектів LEGO, стрибаю через 4 сходинки, спіткаюся, штовхаю людей. Але не зупиняюся. Залітаю у вагон і буквально за мною закриваються двері інтерсіті. Ми відправились ! Хвилини 2 я просто стою і намагаюся прийти до тями . А потім в мене виникає питання: " Я хоть на той потяг сів?" Виявилось, що так ))) інтуїція всадила мене на правильний потяг ))))) Ця історія сталася всього за 2 хвилини мого життя )))))) Не міг не поділитися з Вами ))Окрема вдячність Олександра Захарова за чудові світлини та відео! Дякую Вам та Вашій родині!#ТОП50 #Вчителіважливі #GTPU

Олійник Андрій Вікторович - персональний сайт вчителя початкової школи 
Всі права захищені 2018
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати